CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

SELAMAT DATANG...


assalamualaikum Selamat datang ke Blog kami ani..Para2 Pemancing,Pengail dan sebagainya yang Mau menyimpan Gambar2 Biskita di Alu2kan mengantar ke Emil>DlahGengJoran@gmail.com.. sumbangan biskita sangat2 di alu2kan..sekian terima kasih.. < < < < aku pun ada bejual udang hidup untuk umpan mengail..d No:3,Simpang:15, Jalan:64, Perumahan Lambak Kanan...Numbur Tipun 2391390
Digital Clocks & MySpace Layouts

Isnin, 17 September 2012

Laut sama @Muara Tapi Berlainan Group

Al-kisah....kemarin hari minggu 3 group 1st Group (Sudee Angler' brader Supardi dan c Ran), 2nd Group (Family Braim) dan 3rd Group ( Sufri dan Geng) turun mengail dikawasan Laut Muara dan mengail di Spoot yang berlainan..alhamdulillah semua Group membawa oleh2 masing-masing...Tahniah Semua..

Sabtu, 15 September 2012

Bantal aka Berahan @ Laut muara

Al-kisah...Gfaisal,Mily dan Ed turun mengail dikawasan laut muara..alhamdulillah beberapa ekor berahan Bantal dinaikan..tahniah boss....

Rabu, 12 September 2012

Laut muara

Al-kisah...dimalan kami (Dlah,Ady,GFaisal dan Milly)turun mengunakan Boat Geng Joran...walaupun nda berapa makan lauk tapi alhamdulillah ada jua dibawa balik.

Ahad, 2 September 2012

Rezeki Dimalam

Al-kisah...Setalah sekian lama inda turun mengail alhamdulillah dimalan kami turun mengail mengunakan Perahu Geng Joran...Lauk-lauk yang dinaikan seperti Berahan,lauk putih dan sebagainya.