CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

SELAMAT DATANG...


assalamualaikum Selamat datang ke Blog kami ani..Para2 Pemancing,Pengail dan sebagainya yang Mau menyimpan Gambar2 Biskita di Alu2kan mengantar ke Emil>DlahGengJoran@gmail.com.. sumbangan biskita sangat2 di alu2kan..sekian terima kasih.. < < < < aku pun ada bejual udang hidup untuk umpan mengail..d No:3,Simpang:15, Jalan:64, Perumahan Lambak Kanan...Numbur Tipun 2391390
Digital Clocks & MySpace Layouts

Jumaat, 25 Januari 2013

Rezeki Ombak rindu@muara

Al-kisah..aku (DLah) bersama Brader Supardi ( Sudee Fishing Team) turun mengail mengunakan perahu Geng Joran mengail dikawasan Laut Ujung sapoh..alhamdulillah walaupun keadaan cuaca mengizinkan tapi keadaan aing bergolora menari-nari ada jua dibawa balik lauk seperti Berahan dan sebagainya..lauk merancap makan hanya mengambil masa 30min cacah cabur kail kana drage melantur joran selapas atu sunyi bungau aka nda lagi ada makanya..

Ahad, 13 Januari 2013

Rezeki berlainan di Boat berlainan

Al-kisah...Bissmillah pembuka kata di tahun baru 2013...kami Geng Joran dan Sudee Fishing Teams turun mencari rezeki dikawasan laut muara alhamdulillah ada jua dibawa balik walaupun keadaan aing kabut dan sajuk..