CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

SELAMAT DATANG...


assalamualaikum Selamat datang ke Blog kami ani..Para2 Pemancing,Pengail dan sebagainya yang Mau menyimpan Gambar2 Biskita di Alu2kan mengantar ke Emil>DlahGengJoran@gmail.com.. sumbangan biskita sangat2 di alu2kan..sekian terima kasih.. < < < < aku pun ada bejual udang hidup untuk umpan mengail..d No:3,Simpang:15, Jalan:64, Perumahan Lambak Kanan...Numbur Tipun 2391390
Digital Clocks & MySpace Layouts

Rabu, 1 Julai 2009

DD (Geng Joran) dan Teman Geng Joran




Al-Kisah...DD (Geng Joran) dan member - member pancing (24/06/09)
Penulis dan member - member pancing yang terdiri dari Pamra dan E-chal dan Sayang Abah untuk mencuba nasib memancing malam. Khabar dari pemancing - pemancing lain menghebohkan akan ikan Selungsong bermain dikawasan kuala Tutong pada waktu malam telah mencetuskan semangat juang kami untuk mencuba nasib malam itu. Tempat yang kami tujui di sepanjang kawasan sungai dari Kampung Penabai hingga ke Danau.

Bermula dari 12:30 tengah malam hingga 7 pagi, hasil dari percubaan kami gagal untuk melihat Sang Selungsong. Umpan - umpan udang kami hanya dikacau oleh ikan - ikan utik. Hasil dari xpdc kami hanya berjaya menaikkan dua ekor ikan ketambak, ikan umpak dan ikan Badukang - pamra (Lupa diambik gambarnyeee). Teknik yang dipakai bottom fishing dan teknik apollo.

0 comments: